Recyklace vložky, vrácení zboží a reklamace

Vyberte jednu z nabízených možností:

 

Zaslání staré vložky k recyklaci ♻️

Chceme chránit přírodu, a proto nabízíme možnost vrátit starou filtrační vložku k recyklaci. Můžete ji přidat do zásilky s novou objednávkou nebo nám ji poslat samostatně.

  1. Vložte starou vložku do obalu, ve kterém vám přišla nová (nebo do jiného pevného obalu).
  2. Uzavřete balíček a přidejte poznámku „Recyklace“ (není nutné vyplňovat formulář).
  3. Zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech – my zajistíme ekologickou recyklaci.

Tip: Pokud posíláte samostatně, zvolte prosím službu s podacím číslem kvůli sledování zásilky.

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) 🔄

Doručili jsme vám zboží, které vám nevyhovuje nebo s ním prostě nejste z nějakého důvodu spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a zodpovědností a chápeme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme, abyste byli spokojeni nejen s námi, ale také s našimi produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit vaše požadavky v rámci vrácení zboží. vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Díky doplňku Retino je to snadné:

  1. Klikněte na „Vrátit objednávku“.
  2. Vyplňte krátký formulář v systému Retino.
  3. Podle instrukcí odešlete balíček zpět.

Peníze vracíme stejnou metodou, jakou byla objednávka zaplacena (např. vrácení na platební kartu), a to po doručení a kontrole zboží.

  • Zboží prosím vraťte nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství/obalu).
  • Pro urychlení přiložte číslo objednávky nebo doklad o koupi.

Reklamace 🛠️

Potřebujete jakékoliv zboží z našeho e-shopu reklamovat? Nemáme z toho radost, ale rádi vám pomůžeme. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější. Postupujte přes Retino – zpracování je rychlé a přehledné.

  1. Otevřete formulář: „Reklamovat objednávku“.
  2. Vyberte možnost Reklamace a popište závadu (ideálně přiložte foto/video).
  3. Podle pokynů zabalte a odešlete zboží.

O stavu případu budete průběžně informováni e-mailem a v portálu Retino.

Kontakty a důležité informace

  • Adresa pro vrácení/reklamaci: Liberecká 1471/20, Děčín 405 02
  • E-mail podpora: info@h2onanotec.cz • Telefon: +420777747631
  • Práva a povinnosti se řídí našimi Obchodními podmínkami a <a href="/recyklace-vraceni-reklamace