Recyklace vložky, vrácení zboží a reklamace

Zaslání staré vložky k recyklaci, vrácení zboží a reklamace

Spustit vrácení / reklamaci v Retino


Zaslání staré vložky k recyklaci ♻️

Chceme chránit přírodu, a proto nabízíme možnost vrátit starou filtrační vložku k recyklaci. Můžete ji přidat do zásilky s novou objednávkou nebo nám ji poslat samostatně.

  1. Vložte starou vložku do obalu, ve kterém vám přišla nová (nebo do jiného pevného obalu).
  2. Uzavřete balíček a přidejte poznámku „Recyklace“ (není nutné vyplňovat formulář).
  3. Zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech – my zajistíme ekologickou recyklaci.

Tip: Pokud posíláte samostatně, zvolte prosím službu s podacím číslem kvůli sledování zásilky.


Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) 🔄

Pokud vám zboží nesedí, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Díky doplňku Retino je to snadné:

  1. Klikněte na „Spustit vrácení / reklamaci“.
  2. Vyplňte krátký formulář v systému Retino.
  3. Podle instrukcí odešlete balíček zpět.

Peníze vracíme stejnou metodou, jakou byla objednávka zaplacena (např. vrácení na platební kartu), a to po doručení a kontrole zboží.

  • Zboží prosím vraťte nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství/obalu).
  • Pro urychlení přiložte číslo objednávky nebo doklad o koupi.

Reklamace 🛠️

Máte problém s výrobkem? Postupujte přes Retino – zpracování je rychlé a přehledné.

  1. Otevřete formulář: „Spustit vrácení / reklamaci“.
  2. Vyberte možnost Reklamace a popište závadu (ideálně přiložte foto/video).
  3. Podle pokynů zabalte a odešlete zboží.

O stavu případu budete průběžně informováni e-mailem a v portálu Retino.


Kontakty a důležité informace

  • Adresa pro vrácení/reklamaci: Liberecká 1471/20, Děčín 405 02
  • E-mail podpora: info@h2onanotec.cz • Telefon: +420777747631
  • Práva a povinnosti se řídí našimi Obchodními podmínkami a <a href="/recyklace-vraceni-reklamace