Zaslání staré vložky k recyklaci, vrácení zboží a reklamace
Spustit vrácení / reklamaci v Retino
Zaslání staré vložky k recyklaci ♻️
Chceme chránit přírodu, a proto nabízíme možnost vrátit starou filtrační vložku k recyklaci. Můžete ji přidat do zásilky s novou objednávkou nebo nám ji poslat samostatně.
- Vložte starou vložku do obalu, ve kterém vám přišla nová (nebo do jiného pevného obalu).
- Uzavřete balíček a přidejte poznámku „Recyklace“ (není nutné vyplňovat formulář).
- Zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech – my zajistíme ekologickou recyklaci.
Tip: Pokud posíláte samostatně, zvolte prosím službu s podacím číslem kvůli sledování zásilky.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) 🔄
Pokud vám zboží nesedí, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Díky doplňku Retino je to snadné:
- Klikněte na „Spustit vrácení / reklamaci“.
- Vyplňte krátký formulář v systému Retino.
- Podle instrukcí odešlete balíček zpět.
Peníze vracíme stejnou metodou, jakou byla objednávka zaplacena (např. vrácení na platební kartu), a to po doručení a kontrole zboží.
- Zboží prosím vraťte nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství/obalu).
- Pro urychlení přiložte číslo objednávky nebo doklad o koupi.
Reklamace 🛠️
Máte problém s výrobkem? Postupujte přes Retino – zpracování je rychlé a přehledné.
- Otevřete formulář: „Spustit vrácení / reklamaci“.
- Vyberte možnost Reklamace a popište závadu (ideálně přiložte foto/video).
- Podle pokynů zabalte a odešlete zboží.
O stavu případu budete průběžně informováni e-mailem a v portálu Retino.
Kontakty a důležité informace
- Adresa pro vrácení/reklamaci: Liberecká 1471/20, Děčín 405 02
- E-mail podpora: info@h2onanotec.cz • Telefon: +420777747631
- Práva a povinnosti se řídí našimi Obchodními podmínkami a <a href="/recyklace-vraceni-reklamace