Reklamace zboží
Potřebujete jakékoliv zboží z našeho e-shopu reklamovat? Nemáme z toho radost, ale rádi vám pomůžeme. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.
Pokud chcete zboží vrátit, informace naleznete na stránce Vrácení zboží
Můžete se spolehnout, že uděláme maximum pro to, abychom vaši reklamaci vyřešili co nejrychleji. Nečekáme na zákonné lhůty 30 dní, budeme na reklamaci pracovat, abychom ji vyřídili co nejrychleji. Během reklamace spolu budeme v kontaktu a měli jste tak neustále aktuální informace o tom, co se s reklamací děje.
NÁVOD JAK PODAT REKLAMACI
- Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.), zabalené v originální krabici
- Zboží nesmí být poškozené
- Zásilku je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku během přepravy, ideálně bez poškození obalu výrobku
- Poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, reklamované zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží
- Po uznání reklamace můžete požadovat zaplacené poštovné zpět
ZASLÁNÍ REKLAMACE PÍSEMNĚ JE KLÍČOVÉ
Víme, že byste rádi vyřídili reklamaci přes telefon, i nám by se to líbilo. Bohužel to ale zatím není legislativně možné a je třeba splnit určité kroky, tzn. odeslat správně vyplněný reklamační formulář se zbožím (pro konzultaci ale volat můžete). Ke zboží také nezapomeňte připojit formulář a ostatní důležité věci, popsané výše. V opačném případě nemůžeme reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží, takže je lepší hned připravit veškeré podklady správně, aby vše proběhlo hladce.
VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE
Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba. Celý proces reklamace budeme monitorovat a informovat vás. V každém případě dostanete od nás písemné vyjádření k reklamaci.
Pokud bude reklamace uznaná, zašleme vám nový nebo opravený výrobek, nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů.
VÍCE INFORMACÍ
Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte opravdu úplně vše.
Jiří Polman a MIlan Vrba
majitelé e-shopu H2Onanotec.cz

